Digital Eventplattform

Med anpassningsbar layout, funktioner och design.

– Vi hjälper er att förstärka upplevelsen ni vill förmedla –
Med anpassningsbar layout, funktioner och design.

Digital Eventplattform

Vi kan som partner med Twebcast erbjuda en plattform som erbjuder både streaming och interaktivitet på samma ställe. Du väljer om dina deltagare ska kunna delta anonymt, via en registrering med valfritt antal fält i registreringen eller göra en säker identifiering med tvåstegsverifiering.

Plattformen kan enkelt anpassas till ert varumärke och kan användas för allt från enkla livesändningar till stora digitala event med allt från E-Meet funktioner med breakout-rum till interaktiva funktioner såsom frågor, ordmoln eller quiz.

Vi visar gärna plattformen live. Boka en demo av den digitala plattformen idag

Security

Sekretess och säkerhet

Du bestämmer säkerhetsnivån.
Från helt anonymt event till e-postautentisering, eventlösenord, användargrupper eller uppladdade deltagarlistor.
Fullt GDPR kompatibel och säkerhet genom DigiCert.

Förberedelser

Skapa en tidslinje anpassad för ditt event.
Du kan använda alla typer av moduler: interaktiva funktioner, bilder, multimedia, breakouts, skärmdelning och mycket mer

Registrering & Information

Bygg en anpassad och välkomnande eventsida. Dina deltagare kan registrera sig och ta del av informationen om evenemanget eller delta i aktiviteter före evenemanget.

Allt på ett ställe

Njut av ett smidigt och engagerande möte tillsammans.
Låt deltagarna interagera, ha kul och få saker gjorda tillsammans. Allt på ett ställe!

Funktioner i korthet:

Branding & anpassning

Vår plattform är den mest dynamiska allt-i-ett-plattformen och stöder alla idéer du har. Helt anpassningsbar för dig och dina deltagares eventdrömmar.
Plattformen kan anpassas och brandas för att passa ert företag och design.
I stort sett allt man ser på sidan går att anpassa efter era önskemål.
T.ex. Logotyp, bilder färger och typsnitt. Allt för att passa ert varumärke. 

Registrering

I plattformen kan du välja mellan många olika sätt att anpassa registreringen för att göra den unik för ditt evenemang. Ni väljer själva vad deltagarna ska behöva ange. T.ex. namn, e-post, företag, avdelning på företaget etc. 

Detta kan sedan användas för uppdelning i breakout grupper, eller vilka deltagare som ska ha tillgång till vissa delar av sidan.

Styrning & Kontroll

En unik egenskap med vår plattform är hur den byggs och styrs, där allting byggs i en eller flera tidslinjer.
Denna kan deltagarna antingen navigera fritt, eller så väljer vi vad och när tittarna ska kunna se.
Detta möjliggör att deltagare kan navigera genom vissa valda delar av sidan innan eventet, men när eventet startar på riktigt öppnas tillgången till andra delar.

Interaktioner

Intressera deltagarna med inbyggda interaktioner för att t.ex. publicera frågor direkt till deltagarna utan att deltagarna behöver gå in på en annan hemsida!
Svaren kan sedan presenteras direkt bredvid frågan, vid ett senare tillfälle under dagen eller varför inte på en bildskärm i direktsändningen! 

Eller ha en live-chatt i bild där deltagare kan ställa eller svara på frågor.

Videomöten (Emeet)

Plattformens eget verktyg för videomöten heter E-meet. Det är helt kompatibelt med alla andra plattformsfunktioner. Tänk på det som en virtuell scen. En moderator väljer vem som ska sända och när. Helskärm, studioläge, delad presentation eller en paneldiskussion. Du kan sända upp till 16 samtidiga panelmedlemmar i varje kanal. Men din publik kan vara tusentals.
Du kan också föra publiken närmare genom att låta dem begära att tala och ta med dem också i panelen. Ett annat alternativ är att automatiskt sända alla i mindre grupper (Breakout).

Breakout

Frågan är inte breakout eller inte breakout. Det är hur, och hur många gånger. Och i vilken form. Med specifikt innehåll? Med automatisk gruppering eller baserat på val eller importerad data? Med E-meet (videomöten) eller utan? Med separata strömmar kanske? Eller … varför inte breakouts med gruppuppdrag i var och en? Tja, låt oss bara säga att i vår plattform kan du mixa och matcha och välja.

Kommunikation

Kommunicera viktig information till dina deltagare via live-läge, t.ex. genom textmeddelanden, eventpåminnelser, i e-postmeddelanden eller genom meddelanden direkt i plattformen. etc.  I farten eller planerat i förväg.

Moln baserat

Allt är molnbaserat och kan nås över hela världen 24/7. Dina filer och projekt sparas och säkerhetskopieras automatiskt, med mindre chans till avbrott.

Funktioner i korthet:

  • Diskussioner
  • Omröstningar och live röstning
  • Uppröstning
  • Frågesport
  • Undersökning
  • Och mycket mer
  • Bubbel diagram
  • Stapeldiagram
  • Kollage
  • Ordmoln
  • Ordmatris
  • Topplista
  • Dynamisk meny
  • Breakout-sessioner
  • Live segmentering
  • Villkorlig visning
  • Målsida med
  • händelselista
  • Registrering (med schemaläggning)
  • Incheckning (online närvarokontroll)
  • Deltagarkommunikation direkt från backend
  • Direktmeddelanden och nätverkandefunktioner
Meny